Monday 23 October 2017

Gratis Forex Trading Seminar London


Få rike, hurtige seminarer som blir testet. Bildetekst Ressursskapsseminarer hevder å være i stand til å lære folk hvordan de skal lykkes. Med økonomien som står fast i doldrums og arbeidsledighet, hevder annonsene å kunne lære folk hvordan de skal gjøre sine formuer blir stadig vanligere Men noen som tar kursene, blir skuffet av deres erfaring, Phil Kemp undersøker en av de største leverandørene. Hvis du tar sikte på ingenting, vinner du hver gang, forklarer den unge handelsmannen, bafflingly - hans gensere tucked bak et stort og ostentatious designer-label belt. Vi er samlet i konferansesettet av et eksklusivt hotell i London s Knightsbridge for en gratis utenlandsk byttehandel seminar og vår guide forteller oss at han vil fortelle oss om noen av hemmelighetene om hvordan han gjorde alle pengene sine. Jeg trodde dette ville være en ny karriere, men da jeg så det sviktet, begynte jeg å føle meg faktisk ganske nede Richard , som betalte 19000 for et Kunnskap til Handling kurs. Seminaret drives av Kunnskap til handling KTA, forretningshandleren Greg Secker. Han hevder å være en av de største internasjonale merkevarene som tilbyr utdanning i utenlandsk valuta og aksjemarked, trening mer enn 100 000 mennesker i de siste åtte årene. En kollega og jeg har kommet for å se presentasjonen fordi vi har hørt klager fra noen kursutdannede om høye kostnader og hvilken type opplæring de mottok. Etter en kort introduksjon troduksjon til dos og ikke med valutahandel, blir det snart klart at de to timers snakkene vi har deltatt på, ikke kommer til å være nok. Hvis vi vil lære å tjene seriøse penger, må vi betale for mer trening. Vi tar betalt for over 13 000 for vårt program, så det er ikke for alle, forteller presentatøren. Han fortsetter Men det er for alle som seriøst ser for å øke sin inntekt med en ekstra grand en uke slik at de kan forlate jobben sin, slik at de kan bli økonomisk uavhengige og sende barna til privatskole neste år. Lære tricks av handelen. Dette er den første vi har hørt om hvor mye trening kan koste. Men vi ville være handelsmenn vil lære triksene av handel fra de folkene som vi blir fortalt om, er noen av Kunnskap til Handling s beste tjenere. Finn ut mer. Lytt til hele rapporten om 5 live Undersøker på BBC 5 live søndag 14 oktober kl 21 00 GMT eller last ned programmet podcast. Og vi er forsikret om at ved å begynne å handle med 5.000 og sette til side bare en og en halv time, kan vi gjenopprette kostnaden av kurset i løpet av de første seks månedene. Uansett fra den hardt solgte Seminaret sporet vi en tidligere ansatt og spurte ham om hvordan opplevde noen av trenerne var. Kvalifikasjonen - hvis du kan kalle det en kvalifikasjon - som noen av trenerne har, er fra å gjøre kurs på kunnskap til handling selv, sier John Wills, en tidligere trener som forlot virksomheten tidligere i år. Hva har kunnskap til handling å si til at. Vi har aldri ført noen klienter til å tro at våre trenere stammer fra byen, sier selskapet. Faktisk er coachingprogrammets skjønnhet at våre trenere stammer fra en rekke kilder, inkludert, men ikke begrenset til, City. Pressure til selge. Det som er vanlig blant vår coaching-team er at de er alle vellykkede handelsmenn på KTAs handelsstrategier, som er det viktige faktum våre kunder betaler for. Hvis det var så enkelt, ville alle gjøre det. Dette er veldig risikabelt elektronisk roulette, og du kan få fanget ut i sekunder Justin Urquhart Stewart, direktør, Seven Investment Management. Tidligere trener John sier at han ble introdusert av selskapet til klienter som en avansert trading mentor, men at han faktisk ble kontraktet som salgskonsulent. Og han og hans medmennesker var under hardt press å selge. Uten spørsmål, bruker veiledere og trenere hardt salgsteknikker for å oppmuntre kunder til å investere mer penger i kunnskap til handling for videreutdanning, forklarer han. Trenerne og mentorene er under press for å selge flere kurs og coaching med jevne mellomrom. Svært høye mål er satt, sa John. Kunnskap til handling sier at de ikke ville kommentere detaljene til noen salgsmål, men de sier de er svært vanlige for store flertallet av bedrifter. Bildetekst Noen personer som går på gratis seminarer, blir forført av salgsteknikkene. KTA sa Dette faktum er ikke skadelig for kvaliteten på KTAs tilbud, på samme måte som det ikke er å si, advokatfirmaer med advokatfaktura mål eller FTSE 100 selskaper med ansattes salgsmål. Noen av dem som deltar på gratis seminarene blir forført av salgsteknikkene. Jeg ble fortalt om hvordan livet ditt kunne forandres og det var bilder av diamanter, bilder av kontanter, store diamanter, forklarer Richard, en av Kunnskap til Handling s-kandidater, og tilbakekalte sin tid på en første to-dagers kurs. Han spurte oss ikke å bruke sitt virkelige navn fordi han ikke vil at folk skal vite hva som har skjedd med ham. Richard fortsatte å betale mer enn 19.000 fra en arv han hadde blitt igjen. Han brukte pengene til å ta ubegrenset rikdomskurs på kunnskap til handling s treningssenter i London. Etter fem måneder hadde Richard ikke hatt fortjeneste fra sin handel. Jeg trodde dette ville være en ny karriere, men da jeg så det sviktet, begynte jeg å føle meg faktisk helt ned, sier han. Jeg hadde håpet at dette skulle lede meg inn i noe eller i det minste føre meg til å være selvforsynt og økonomisk fri. Men det gjorde det ikke. Så det var panikk om hva jeg gjør når pensjonering skjer. Kjennskap til handling sier at de har mange eksempler på vellykkede klienter, men for å være vellykket krever det innsats og disiplin over tid. De sier at et overveldende stort antall av deres kandidater har hatt en veldig positiv og berikende opplevelse. En slik fornøyd kunde er regnskapsfører David Fisher, som har handlet for nesten et år etter at han fullførte en av KTAs valutakurser, vil han ikke si hvor mye penger han har gjort som handelsmann så langt. Jeg må stole på mine andre inntektskilder til jeg får det riktig, sier han, men jeg tar det veldig alvorlig. Han tror han kunne bli økonomisk uavhengig innen to år. Nesten gratis. På hotellet i Knightsbridge har min kollega og jeg lykke. I stedet for å betale hele kursavgiften på 13.000, er kunnskap til handling forberedt på å tilby bare seks av oss muligheten til å delta i en spesiell markedsføringsøvelse til følg vår fremgang i løpet av året. Vi kommer til å subsidiere kursavgiftene for deg, så i hovedsak kommer du til å gjøre kurset ganske mye nesten gratis i dag, forteller han oss. Bildetekst Betting på valutakurser kan være flyktig. Nesten gratis viser seg å være over en 1000, men jeg ser frem til å se på de andre i rommet, sjekker ut konkurransen om en av de seks stedene. Nå er de av oss på seminaret ved å utvikle en annen holdning til å lage penger og hvor lett det kunne være. Tidligere hadde vi sett en video av selskapets sjefinnstilling, Greg Secker, som tilsynelatende gjorde 19.000 på bare fire minutters handel på valutamarkedene. Det var også en video av ham som handlet fra et helikopter høyt over London som en del av en veldedighetsarrangement, uten tilsynelatende grunn. Men det er virkelig like rett frem som videoen antyder. Traderseksperten Justin Urquhart Stewart, direktør for Seven Investment Management, sier at det er satsing på bevegelser i valutakurser er notorisk flyktig. Det er mer komplisert enn aksjer, han fortalte 5 live. Undersøker Hvis det var så enkelt, ville alle gjøre det. Dette er veldig risikabelt elektronisk roulette, og du kan bli fanget ut på sekunder. Hvis en nybegynner ikke handler med en sanne ekspert som holder hånden deres, vil de sannsynligvis blåse opp huset. Så har kunnskap til handling den kompetansen. Ifølge sin nettside ble hr. Utnevnt til en visepresident for finansieringsselskapet, Mellon Financial Corp i en alder av 25 år, hvor han jobbet rundt noen av de aller beste handelsmennene i verden. Du kan kanskje tro at han hadde vært en handelsmann der. Men banken, nå kjent som BNY Mellon, fortalte BBC at, mens Secker hadde vært en visepresident der, hadde han faktisk jobbet i IT-avdelingen i utenlandsk valuta, rapportert til en seniorleder der. I tillegg sa Kunnskap til handling oss at vi hadde hoppet til konklusjoner. Secker har aldri sagt eller underforstått at han handlet for eller hos Mellon, sa selskapet. Han gjør det helt klart i alt sitt materiale at han var leder for e-handel for handel og lært å handle fra sine handelsfolkskollegaer. Det er lett å se hvorfor noen mennesker vil ønske å kjøpe inn i drømmen, de frie seminarene selger. slutten av presentasjonen i Knightsbridge, er de kommersielle leverandørene vist en montasje av bilder av vår unge vert på ulike glamorøse steder rundt om i verden. I en ses han i et badestamp med en fantastisk fjellbakgrunn i en annen han er racing huskies i Arktis. Det drar på skjermen distraherende for resten av presentasjonen. Jeg er veldig visuell person, så jeg liker å ta bilder og se på bilder, og setter meg på bildet, sier han. Hvis jeg ikke hadde sett nok bevis på hans rikdom, peker han i et stille øyeblikk til en rallybil parkert utenfor hotellet og forteller meg at det er hans. Unnskyld smusset jeg tok det på et rally i går. For meg, dessverre, ventet ingen raske biler til å fange meg hjem. Men på bussen tilbake, lurte jeg på om noen av de heldige seks som ble tilbudt et sted, ville finne seg bedre off etter kurset. Eller om noen av de nyutdannede nå forteller sine historier, kan de også fullføre opp i lommen. Tirsdag 21. mars, vil Darren Butts personlig snakke på London Euston Hilton Hotel - Spaces are extremley limited Registrer dine detaljer i dag. Gratis Forex Seminar med Darren Butts i London, Leeds og Birmingham. Vår fantastiske gratis seminar s skjer ukentlig over Storbritannia. Har du alltid ønsket å finne ut mer om Trading currency. We tilbyr et begrenset antall deltakere muligheten til å tilbringe to timer med Forex Ratio ekspert Darren Butts. Darren vil tilbringe 2 timer som viser deg hvordan du handler som en profesjonell og hvordan han har blitt selvforsynt trading currency. For din sjanse til å finne ut hvordan du lærer mer bare velg en date en nd plassering under og garantere din plass på neste tilgjengelige GRATIS seminar Alle seminarer er tilgjengelige for et begrenset antall deltakere. Før jeg deltok i Forex Ratio Masters trading kurset, hadde jeg blandede resultater med min handel. Jeg var knapt klar til å bryte jevn og ofte led store tap på min konto På kurset lærte jeg analyseteknikker og pengehåndteringsevner som har forbedret mine resultater drastisk. Kurset er profesjonelt drevet av en informert og tilnærmet veileder og har mulighet til å se gjennom handel med noen har vært til stor nytte Dan Travis . Alle deltakere vil motta en gratis kopi av Master Markets. Jeg ser frem til å møte deg og dele mine Forex Trading hemmeligheter Darren. Free Online Webinars. High Risk Investment Warning Trading utenlandsk valuta og eller kontrakter for forskjeller på margin har et høyt nivå på risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger din de stillede midler Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere målene dine, økonomiske situasjoner, behov og erfaringsnivå. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomisk situasjon eller behov Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper samlet, FXCM-konsernet Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-konsernet. Forex Capital Markets Limited er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax Treatment Den britiske skattebehandlingen av Dine økonomiske satsingsaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan bli endret i Fremtiden, eller kan variere i andre jurisdiksjoner. Opphavsrett 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert. Nordlig Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8. etasje, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Wales 04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til nettstedet vårt, som i siste instans forbedrer nettleseropplevelsen. Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du bruk av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene for informasjonskapsel når som helst. Les mer. Din nettleser er utdatert.

No comments:

Post a Comment