Wednesday 18 October 2017

Alternativ Trading Grupper


Options Trading. På en tid var det en intelligent fyr med filmstjernen godt utseende. Med bare ett års opsjonshandel erfaring, i en alder av 42, forlot han jobben sin for å bli en heltidsforhandler I mellom tennis kamper og golf spill, handles han og handles i sine første 6 måneder, gjorde han to ganger sin vanlige lønn som hjernekirurg. Han lo hjertelig, hans gyldne hår glinset i solen. Deretter tok han en forlenget 2-årsferie på sin fantastiske skinnende yacht i Middelhavet, med en harem av vakre, sparsomt kledde jenter halvparten av hans alder Om dagen ville de sole seg i solen og svømme i havet Om natten ville de drikke cocktailer og beundre den perfekte solnedgangen før de dro til hyttene. Handlingsalternativene var så mye enklere enn han hadde noensinne forventet. Kanskje virkeligheten sjekke dette er et eventyr Å handle på alternativer effektivt, vil ta litt mer innsats enn det Men når du har svinget av disse fabelaktige verktøyene, kan du bare overraske deg med hvor mye du kan gjøre. Hva heck er et alternativ. Utveksling handlet alternativer ETOs er generelt den første form for derivat som handelsmenn er utsatt for, og mye til vår forferdelse har det blitt praksis for spruikers av ETO trading ordninger for å foreslå til folk at de flytter rett inn i alternativet handel uten tidligere eksponering til markedene. Før vi begynner å snakke om børshandlede alternativer, er det nødvendig å kunne skille mellom ETOs og selskapets utstedte opsjoner. De fleste handelsfolk er kjent med selskapets utstedte opsjoner. Disse er opsjoner utstedt av selskaper som et middel til å oppkjøpskapital og handles på den australske børsen ASX De er generelt europeiske i naturen, noe som betyr at de kun kan utøves på utløpsdagen. Ved utøvelse vil antall utstedte aksjer øke ettersom opsjonene er konvertert til ordinære aksjer. Det er Denne konverteringen til ordinære aksjer som gjør det mulig for bedrifter å øke egenkapitalen. ETO er ikke utstedt av selskapet og handles på det australske verdipapirmarkedet E Toser er kjent som amerikanske opsjoner de kan utøves til enhver tid, og deres øvelse fører ikke til noen endring i kapitalstrukturen til det underliggende selskapet. ETOS faller inn i den klassen av verdipapirer kjent som derivat, deres eksistens og pris er avledet fra en underliggende sikkerhet, i dette tilfellet en vanlig andel. Det du ikke vet vil skade deg. Det er viktig å merke seg at hvis du ikke kan bytte aksjer, så vil det være umulig for deg å handle med noen form for derivat. Alle derivathandel vil tillate du må gjøre er å være mer vellykket og mer flamboyant i din fiasko. Som en aktør bør du være i stand til å svare på følgende spørsmål med letthet. Hva er din opptreden utløser. Du tror dette er hemmeligheten for vellykket trading. What er din posisjon dimensjonering metodikk. Hva er din exit strategi. Hva er forventningen til ditt trading system. If du ikke kan svare på disse spørsmålene så vil sjansene for å lykkes ved opsjonshandel bli ganske liten. Du vil må sette deg selv oppgave å lære om disse fasene av handel Hvis du vet svaret på disse spørsmålene, og du har hatt en sjanse til å få litt handelsopplevelse, så yippee Du er klar til å ta neste skritt og undersøke innflytelse med alternativer. Options Trading Basics. Selv om denne definisjonen høres litt forvirrende, er det viktig at du bruker litt tid på å vurdere det. En ETO har rett, men ikke forpliktelsen til å kjøpe eller selge en bestemt sikkerhet til en viss pris innen en gitt tid. Så Hvis jeg kjøper et BHP-anropsalternativ, har jeg kjøpt det rette, men ikke plikten til å kjøpe BHP til en bestemt pris for en gitt tid. For eksempel, hvis jeg har kjøpt BHP 3000 3000-anropet, har jeg kjøpt rett til å kjøpe BHP på 30 00 på eller før utløpsdatoen i juli Du vil merke at når jeg skriver 30 00 skriver jeg det som 3000 Dette er en form for stenografi som brukes til å beskrive streiken eller utøvelsesprisen på et alternativ. Så en AMP juni 825-samtale er en AMP 8 25 call option. Convers, et put-alternativ er rett, men ikke forpliktelse til å selge en gitt sikkerhet til en viss pris innen en gitt tid. Så hvis jeg kjøper en ANZ 3100 juni, har jeg kjøpt rett, men ikke forpliktelsen til å selge ANZ kl 31.00 innen eller innen utgangen av juni. Notice hvordan når et alternativ er beskrevet, er det fire komponenter som utgjør beskrivelsen aksjen som handles, dette er referert til som underliggende lager, utløpsdato, streik eller utøvelsespris og om det er et sett eller en samtale alternativ Alle opsjonsbeskrivelser inneholder disse fire grunnleggende elementene, og dette er hvordan en ordre blir formidlet til megleren. Når et alternativ er kjøpt, må det kjøpes fra noen. Det er viktig å merke seg at det er to sider på en opsjonstransaksjon, og det er her at vi går inn i vår første jargong Hvis jeg kjøper en opsjon som en åpningsposisjon, er jeg sagt å være en opsjons taker eller kjøper. Så hvis min instruksjon til megleren er å kjøpe 10 NAB 5000 5000-anrop for å åpne, er jeg et alternativ taker I utførelsen av denne handelen er jeg s hjelp til å være lenge det bestemte alternativet Maksimalt potensielt tap for en opsjonskjøper er begrenset til det beløpet de betalte for deres opsjon. Optionskjøpere er også sagt å ha foretatt en debettransaksjon. Det har kostet penger å starte posisjonen. Hvis min instruksjon til megler hadde vært å selge 10 NAB 5000 5000 samtaler for å åpne da jeg har startet en kort opsjonsposisjon og jeg er referert til som opsjonsforfatter. En handelsmann som selger et alternativ som en åpningstransaksjon, sies å være en opsjonsforfatter. Alternativforfatteren mottar En premie fra opsjonskjøperen kort det aktuelle alternativet En opsjonsforfatter kan enten være dekket eller naken. En dekket opsjonsforfatter vil eie de underliggende aksjene som kallingsalternativet er skrevet for. For eksempel en handelsmann som eide 5000 ANZ og deretter skrev 5 ANZ anrop mot denne stillingen vil bli referert til som en dekket skribent. En handelsmann som bare skriver alternativer uten underliggende sikkerhet, sies å ha tatt seg på en naken stilling. Alle lyder heller glamorøse, gjør det ikke Naken opsjonsforfattere er ansvarlige for at marginer blir belastet mot kontoen sin. ASX-opsjonsforfatterne sies å ha foretatt en kredittransaksjon siden de mottar en opsjonspræmie når posisjonen startes. I noen tilfeller kan opsjonsforfattere møte teoretisk ubegrenset tap Alternativforfattere og kjøpere kan tjene gode penger hvis de er konsekvente, kjenner inn og ut av markedet, og fokuserer på deres økonomistyring. Din økonomiske fremtid er i dine hender. Det er veldig viktig at handelsmenn forstår forskjellen mellom Å være en opsjonskjøper og en opsjons selgerforfatter Hver har et ulikt sett med forpliktelser og en annen risikoprofil. Oppkjøpskjøpere har rett, men ikke plikten til å utøve deres mulighet for dette, de betaler en premie, er denne premien det maksimale beløpet de kan tape For eksempel hvis jeg hadde betalt 0 35 for et gitt alternativ, så er det mest jeg kan miste per opsjonskontrakt 0 35, jeg kan ikke miste noe mer enn det. rs selgere er under en potensiell forpliktelse til å enten levere aksjer hvis de er en call option skribent eller kjøpe aksjer hvis de er en put opsjonskriver For denne forpliktelsen får de en premie fra opsjonskjøperen Det er mulig for en opsjonsforfatter å møte potensielt katastrofalt tap Det er derfor grunnen til at opsjonsforfattere ikke bare skal være oppmerksomme på sine forpliktelser, men også ha en fast utgangsstrategi. Jeg kan legge til at håper og bønn ikke er akseptabelt som strategier. Det er svært viktig for opsjonsforfattere å forstå sine forpliktelser og potensialet for tap som slike stillinger har. For å illustrere dette, vurder følgende: Hvis jeg skriver en RIO 8000 juni, er jeg forpliktet til å kjøpe RIO på 80 00 dersom kjøperen velger å utøve sin del av kontrakten Husk at det er to deler Til kontrakten er opsjonsforfatteren og det er opsjonskjøperen, kjøperen har rett, men ikke plikten til å selge RIO på 80 00 før eller ved utløpsdatoen for opp Jeg ser på at denne putten er at jeg tror at RIO vil gå opp. Målet med å være en opsjonsforfatter er å kjøpe alternativet tilbake til en pris som er lavere enn hva den ble solgt for Option writers har motsatt syn på alternativet kjøpere, så hvis jeg skriver et put-alternativ, er jeg bullish, hvis jeg skriver et anropsalternativ, er jeg bearish. Vi antar at mitt syn på RIO er feil og RIO faller ned til 60 00 og kjøperen har satt sin rett til å selge RIO på 80 00 og jeg har aksjen satt til meg Uansett hvilken pris RIO handler på i markedet, må jeg betale 80 00, jeg står nå med et tap på 20 00 per aksje siden jeg blir tvunget til å kjøpe aksjen på 80 00, men jeg kan bare selge den til markedsprisen på 60 00 Dette tapet vil bli noe motvirket av premien jeg mottok da jeg solgte alternativet, men i virkeligheten ville dette bare dekke meglerkostnadene i en slik transaksjon. Forskjellen mellom alternativer og CFDs. Both ETOs og CFDs er derivater deres eksistens og priser er avledet fra et und forstyrrende sikkerhet ETO-er som CFD-er kan brukes til å handle med trender, de er også svært håndterte instrumenter foretrukket av spekulanter. ETOs har imidlertid en liten fordel i forhold til CFDs når det gjelder rekkevidde av markedsforholdene de kan brukes til, en CFD som en andel og en futures kontrakt krever prisen for å være trend Hvis prisen stopper trending de mister sitt verktøy Dette er ikke tilfelle med ETOs siden strategier kan genereres som faktisk dra nytte av en nøling i pris ETOs kan også brukes til å handle både tid og volatilitet siden disse er begge deler av en ETOs-pris de også danner variabler som handelsmenn kan generere strategier for å handle. Mens slike strategier er litt mer kompliserte enn å bare kjøpe et anrop, gir de likevel handler muligheten til å handle alle markedsforhold. Ta gjetningen ut av Alternativer . Hvis du er ivrig etter å lære mer om alternativer, må du vende deg til erfarne handelsfolk som har kunnskap, erfaring og nyskapende teknikker for å bidra til å drive kontoen din til fortjeneste Chris Tate og Louise Bedford er blant de beste i bransjen, og har flere produkter fokusert på opsjonshandel. Chris og Louise kan hjelpe deg. Art of Options Trading i Australia. Dykk hodet først inn i verden av alternativer og se hvordan andre handelsmenn tar kontroll over egenkapitalen. Klikk her for å lese mer om Chris Tates bok. Hemmeligheten til skrivingsalternativer. Denne boken av Louise Bedford er skrevet i lettforståelig språk, anbefales på det sterkeste for nybegynnere til opsjonshandel i Australia, og de som allerede handler optionsmarkedet Klikk her for å lese mer. Ordningsplaner er som oksygen til handelsfolk. Det eneste alternativet handlende som konsekvent tjener penger, er de som følger en effektiv handelsplan. Trenger litt hjelp til å sparke ned. Vår GRATIS handelsplanmal akkurat nå. Registrer deg her for din GRATIS Trading Plan Template, og Louise og Chris vil sende deg en e-post til deg med en gang Plus, du vil motta vårt gratis månedlige nyhetsbrev. Register nå så du vil motta denne typen flott informasjon hver måned og få en gratis trading pack. Louise Bedford sier. Få din GRATIS Trading Plan Template som sett i Trading Secrets. Your info vil ikke bli delt med noen tredje part. Vi møtes månedlig vanligvis den tredje mandag for å dele våre ulike strategier for trading aksjer og alternativer Vår gruppe er mellomliggende å avanserte i trading alternativer som så vel som aksjer, men alle er velkomne. Vi ber om at nybegynnere blir kjent med grunnleggende jargong av aksjer og alternativer før vi går med på diskusjonene. Vi setter pris på og ser frem til å dele våre strategier, samt høre andres bidrag og lære fra hverandre. Bli med og vær den første som vet når nye Meetups er planlagt. Logg inn med Facebook for å finne ut. Ved å opprette en Meetup-konto, godtar du vilkårene for bruk. februar 13 1 00 PM.38 opsjoner lager fremtid Traders. We er en gruppe av aktive opsjoner og aksjehandlere, selv om futures og forex-handelsmenn er velkommen til å delta også. Våre møter består av opplæring, strategier Lær mer. January 9 1 00 PM.33 Alternativer Stock Fremtid Traders 4 50 2.Vi er en gruppe aktive opsjoner og aksjehandlere, selv om futures og valutahandlere er velkomne til å delta også. Våre møter består av opplæring, strategier Lær mer. Dec 19, 2016 1 00 PM.33 Alternativer Stock Future Traders 5 00 4.Vi er en gruppe aktive opsjoner og aksjehandlere, selv om futures og valutahandlere er velkomne til å delta også. Våre møter består av opplæring, strategier Lær mer. Nov 21, 2016 1 00 PM.27 Alternativer Stock Future Traders. Vi er en gruppe av aktive opsjoner og aksjehandlere, selv om futures - og forexhandlere er velkomne til å delta også. Våre møter består av opplæring, strategier Lær mer. Oct 17, 2016 1 00 PM.36 Alternativer Stock Future Traders 5 00 2.We er en gruppe av aktive opsjoner og aksjehandlere, selv om futures og valutahandlere er velkomne til å delta også. Våre møter består av opplæring, strategier Lær mer. Finn en handelsgruppe for Options. Trading med lignende sinn og i motsetning til minds. Image via Wikipedia. Jeg ser innlegg i forumene o Nese om en stund spørre om det finnes opsjonshandlere i et bestemt geografisk område Mens jeg kan se ønsket om å komme sammen og snakke med folk som med samme interesser, vil jeg vurdere virtuelle møter også jeg har møtt med noen folk i flere år og hadde bare møtt en av dem til OptionsANIMAL San Francisco studenttoppmøtet, jeg kjenner til flere andre grupper som den jeg deltar i. Det finnes flere gode GRATIS måter å gjøre virtuelle møter på. Gruppen jeg deltar i, passerer skjermen og ser på enkelte aksjer for å diskutere nye handler og tilpasninger Andre grupper kommer sammen for å se på OptionsANIMAL-materialet og studere for nivåtester. Jeg har hørt om grupper som studerer tekniske indikatorer og tilbaketesting. Det er mange alternativer å bruke. Finn folk med et lignende sinn og danner en gruppe. Alternativhandel kan være en veldig ensom jakt. De fleste tror at opsjonshandel er en rask måte å konkurs på. Hvis du diskuterer det med uopplært, har de heller ingen anelse om hva du snakker om eller de tror du er nøtter Alternativer ANLEDTE nyutdannede vet at alternativer er en fin måte å begrense risikoen på, og øker avkastningen din sterkt. Så hvis du vil snakke om opsjonshandel, la ikke geografi stoppe deg. Søk andre med like interesser uavhengig av deres plassering. Du vil bli overrasket over hvor godt du vil bli kjent med disse menneskene som du kanskje aldri møtes. Se ut, skjønt, du kan danne sterke bånd med dem og ser frem til å snakke med dem om andre ting også. Optjoner Handelsressurser.

No comments:

Post a Comment